...Programvare for tilkobling av SIMATIC S7-PLS, SINUMERIK 840D- og Modbus TCP-styringer til IIoT-applikasjoner.
▪ Bruk over Docker-administrasjonssystemer, f.eks. Azure IoT Edge eller AWS IoT Greengrass
▪ Lokal konfigurasjon via webgrensesnitt eller fjernkonfigurasjon via REST-API
▪ edgeConnector 840D – tilgang til data i SINUMERIK 840D Solution Line og Power Line-verktøymaskiner
▪ edgeConnector Siemens – tilgang til data fra S7-300/400/1200/1500-styringer via OPCUA & MQTT
▪ edgeConnector Modbus – tilgang til data fra Modbus TCP-styringer via OPCUA og MQTT...
Uansett hvilken bransje du jobber i, velg et ERP for å håndtere hele virksomheten din, dette vil spare deg for tid slik at du kan fokusere på kjernevirksomheten din.
Vi jobber med Odoo, som er en løsning som samler mer enn 80 moduler og dermed gir muligheten til å samle de ulike delene av selskapet ditt i én programvare, som salg, innkjøp, produksjon, CRM, sosiale medier, regnskap,...
Fra 2021 vil det være et nytt etikettelement som kreves på bestemte produktetiketter i AB, en 16-tegns kode kjent som unik formelidentifikator (UFI). Importører og underbrukere som lanserer slike produkter, vil måtte gi spesifikke produktopplysninger, inkludert UFI, for bruk av giftinformasjonssentre. Verktøy og støtte for å lage UFI er tilgjengelig på ECHA’s nettside for giftinformasjonssentre.
HVA ER UFI?
Den unike formelidentifikatoren, kjent som UFI, er en kode som vil være nødvendig på etiketten til produktene dine som inneholder farlige blandinger. I tillegg til UFI, må du også gi annen informasjon om blandingen din og relevante produkter for bruk av giftinformasjonssentre, som sammensetning, handelsnavn, farge, emballasje, produktkategori og toksikologiske opplysninger. UFI har som mål å etablere en klar forbindelse mellom produktet du setter på markedet og informasjonen du gir.
{"INFRASTRUCTURE ET SÉCURITÉ RÉSEAUX/CLOUD :":"INFRASTRUKTUR OG SIKKERHET NETTVERK/SKY :","GESTION ET ADMINISTRATION DES POSTES DE TRAVAIL :":"FORVALTNING OG ADMINISTRASJON AV ARBEIDSPLASSER :","Notre ambition est de faire de votre système d'informations un outil dynamique à la disposition de la stratégie de votre entreprise":"Vår ambisjon er å gjøre deres informasjonssystem til et dynamisk verktøy til disposisjon for strategien til deres selskap.","SERVICES IT :":"TJENESTER IT :","Nos équipes interviennent en médiation entre votre système d'informations et vos collaborateurs et facilitent l'expérience utilisateurs au quotidien":"Våre team fungerer som en megler mellom deres informasjonssystem og deres medarbeidere, og letter brukeropplevelsen i hverdagen.","Spécialistes de la transformation digitale, nous optimisons l’adéquation entre vos enjeux stratégiques et financiers et les moyens technologiques du marché":"Som spesialister innen digital transformasjon, optimaliserer vi samsvaret mellom deres strategiske og finansielle utfordringer og de teknologiske løsningene på markedet.","AUDITS, CONSEILS ET GOUVERNANCE :":"REVISJONER, RÅDGIVNING OG GJENNOMFØRING :","Connecter, partager, mutualiser, distribuer, sécuriser. Nos équipes conçoivent et implémentent les meilleures architectures en réponse aux enjeux de nos clients":"Koble til, dele, samordne, distribuere, sikre. Våre team designer og implementerer de beste arkitekturene som svar på våre kunders utfordringer."}
OPC-UAC er et bibliotek for tilkobling av Windows-applikasjoner med OPC UA-servere.
Biblioteket gir et enkelt grensesnitt som støtter operasjoner for lesing, skriving og overvåking av endringer i verdiene til variablene.
Fordelene med OPC-UAC
Enkelt: Bruken av OPC-UAC-biblioteket er betydelig forenklet, spesielt i konfigurasjonsfasen der programvaren tillater browsing av elementene som tilbys av de tilkoblede OPC-serverne i nettverket.
Fleksibelt: Takket være bruken av den standardiserte teknologien OPC-UA, gjør OPC-UAC det mulig for prosjektene deres i C/C++, C#, VB å kommunisere med et bredt utvalg av enheter fra forskjellige merker og modeller.
{"SOLUTIONS SUR IP :":"LØSNINGER PÅ IP :","Nous intervenons dans les domaines de la Téléphonie d’Entreprise, du Digital WorkPlace, de la Communication Unifiée et de la Mobilité":"Vi opererer innen områdene bedriftskommunikasjon, digital arbeidsplass, enhetlig kommunikasjon og mobilitet.","Notre savoir faire et nos solutions s'adaptent à vos problématiques en terme de sécurité de vos collaborateurs et de sécurisation de vos locaux":"Vår ekspertise og våre løsninger tilpasses dine utfordringer når det gjelder sikkerheten til dine ansatte og sikring av lokalene dine.","TÉLÉCOM ET UNIFIED COMMUNICATION :":"TELEKOMMUNIKASJON OG ENHETLIG KOMMUNIKASJON :","Notre large panel de compétences nous permet de répondre à l’ensemble de vos besoins IP avec un degré d’expertise très poussé alliant maîtrise technologique, réactivité et qualité de service":"Vårt brede kompetanseområde gjør oss i stand til å møte alle dine IP-behov med et høyt nivå av ekspertise som kombinerer teknologisk mestring, reaksjonsevne og kvalitet på tjenesten.","Synonyme de flexibilité et de réduction du TCO. Nous intégrons les infrastructures IT de nos clients avec les meilleures solutions du marché":"Synonymt med fleksibilitet og reduksjon av TCO. Vi integrerer våre kunders IT-infrastrukturer med de beste løsningene på markedet.","SÉCURITÉ D’ENTREPRISE :":"BEDRIFTSIKKERHET :","SOLUTIONS D’IMPRESSION ET DE GESTIONDOCUMENTAIRE :":"LØSNINGER FOR UTSKRIFT OG DOKUMENTHÅNDTERING :"}
Hva tilbyr vi?
Skreddersydde løsninger for Data Science, maskinlæring og kunstig intelligens (KI) for banker, finans, FinTech, telekommunikasjon, farmasi og andre bransjer.
Laget ved trykkstøping og maskinering, materiale EN AC 47100, størrelse 140mm x 96mm x 102mm, vekt 0,9kg, årlig etterspørsel 25.000 stk, sikkerhetsdel, krever DCTG klasse 3 eller strengere.
ACT! er programvaren for kontaktadministrasjon som brukes av millioner av SMB-er og anerkjennes av eksperter. Programvaren ACT! er det mest solgte verktøyet for leadhåndtering i verden. Denne kraftige løsningen støtter deg og teamet ditt gjennom hele salgsprosessen og kundeopplevelsen.
Con nuestras automatizaciones inteligentes, puedes liberar tiempo para lo que realmente importa. Imagina tener un asistente personal que se encarga de las tareas tediosas y repetitivas, permitiéndote enfocarte en lo que amas hacer.
Diprotex diamantpulver er behandlet fra råmaterialer av alle typer syntetiske polykrystallinske, monokrystallinske og naturlige diamanter, nøyaktig i diamantkvaliteter. Standard granulometrier varierer fra 050 nanometer til 6080 mikrometer. Dette stramme utvalget av diamantstørrelser er designet for å forbedre prosessene dine som er nødvendige for overflatebehandling og maksimal fjerning av materiale. De eksepsjonelle egenskapene til Diprotex mikron diamantpulver gjør en bemerkelsesverdig forskjell i dagens kritiske applikasjoner.
Råbehandling av ferdige diamantabrasiver i mikronstørrelse. Dette er resultatet av optimalisering av våre produksjonsprosesser, kombinert med produksjonsteknikker, svært følsomme og effektive målesystemer, sertifisert ISO 9001 for kvalitetsstyringssystem.
Hjelp til å oppnå OEA-sertifiseringen ved å bistå bedrifter med å samle nødvendige dokumenter og forbedre risikostyringen for å kvalifisere seg for denne.
Denne plattformen beregner gjeld, kontraktsstraffer, varsler skyldneren om den første oppståtte gjelden gjennom stemmeroboter, SMS, hvis skyldneren ikke svarer på anropet,
E-post, via meldingsapper. Plattformen håndterer denne prosessen automatisk, basert på en innstilling ved starten av arbeidet. Hvis skyldneren nekter å betale gjelden, videresender systemet ham til modulen "Rettsprosess" for å forberede dokumenter og saksøke i retten.
Arbeidshastighet: 45 ganger raskere enn konkurrentene: Reduksjon av gjeld takket være prosessautomatisering med 34%
Bruk av kunstig intelligens, nevrale nettverk for automatisert oppringing og dokumentopprettelse: Forenklet arbeidsprosess
Automatisert rapporteringssystem: Automatisert gjeldsberegning
Automatisert beregning av kontraktsstraffer: Arbeid med alle typer gjeld
Stempelavgiften bestemmer kompetansen og referansene til den rettslige jurisdiksjonen basert på debitorens adresse, forbereder registeret for å betale avgiften, bestiller og anerkjenner utdrag fra den føderale registreringstjenesten, fra eiendomsmatrikkelen og kartleggingen, genererer og sender inn søknaden om å inngi et mandat / søksmål til retten online, ved å bruke den digitale signaturen. Deretter følger den rettslige dokumentasjonen og mottar statusene som den plasserer på plattformen og oppbevarer historikken, hvoretter den setter debitoren i modulen "utøvende prosess" for å sende inn dataene til den føderale tjenesten for namsmenn, den føderale skattetjenesten og bankene.
Den automatiserte genereringen av mandatet, betalingsskjemaet for stempelavgiften: Innlevering av mandatet til retten online, ved å bruke den digitale signaturen.
Den automatiske genereringen av rettsavgjørelsen og ankeavgjørelsen: Den automatiske oppfølgingen av statusen for den avsagte dommen.
Automatiseringen av prosessen med å motta den avsagte dommen og sende den til debitoren: Alle typer gjeld.
Den automatiserte beregningen av forsinkelsesgebyret: Den automatiserte beregningen av gjelden.
Det automatiserte systemet for forberedelse av regnskap: Den forenklede driftsprosessen.
Bruken av kunstig intelligens og kunstige nevrale nettverk for å utøve: Total automatisering av prosessene.
Solid State Forsterker, Klasse A
Frekvens: 10 kHz - 400 MHz
Nominell Effekt: 2000 Watt
Produsent: PRANA
DC Versjon: med skjerm, digital kontroll og IEEE kommunikasjon med integrert kobler og visning av øyeblikkelig effekt
AOPBs utviklingsavdeling behersker design av injeksjonsformer og tilpasning av designet på plastdeler til injeksjonsprosessen.
Verktøystudien utføres ut fra papirplaner eller den digitale definisjonen av delene. Takket være CAD vil den realistiske fremstillingen av produktene dine gi form til ideene dine.
Om nødvendig vil vi veilede deg i valget av materialer, og vi vil sammen validere geometrien til delene.
Støtte til internasjonalisering av organisasjoner, fremme av gjennomføring av studier og dynamisering av tiltak for å stimulere utforskningen av nye markeder, for å fremme portugisiske merker som et kvalitetsstempel.
Våre omfattende Quality Assurance (QA) tjenester sikrer påliteligheten og ytelsen til programvaren din. Vårt dedikerte QA-team gjennomfører grundig testing gjennom hele utviklingssyklusen, inkludert funksjonell, ytelses- og sikkerhetstesting. Vi identifiserer og løser problemer tidlig, og sikrer at produktet ditt møter de høyeste standardene for kvalitet, brukervennlighet og samsvar før det går live.